РекламаОнлайн промоция

CPM - какво е това? Как да използвате CPM в рекламата?

Чрез организиране на медиите и контекстна реклама кампания в мрежата, всеки рекламодател изчислява прогнозните си бюджет. Клиент рекламна кампания, че е важно да се види как средствата, предназначени за неговото изпълнение, независимо дали се изразходват средствата и ефективността, с която те се използват по предназначение. Изчислението на ефективността на рекламен продукт в медийно планиране въз основа на няколко показатели, един от които е индексът на CPM. Каква е тази цифра как да го използвате - разберете по-долу.

CPM - защо е необходимо

Какво е реклама CPM, тя е позната още от миналия век. Модулът се използва във всички рекламни кампании, които се състояха в медиите. Издателство, телевизионни и радио станции все още използват тази цифра да се изчисли разходите за реклама. CPM се използва в случаите, когато става въпрос за цената на дисплей рекламата не е една дестинация, както и хиляди възможни купувачи. В същото време, и е пуснато в обращение този термин. Собствениците на рекламни платформи биха могли да работят само с тяхното обръщение и тематична насоченост, така се определя процентът на CPM, реклама, като се вземе предвид тази стойност е била продуктивна.

Определяне на CPM

А просто определение за CPM - цена на хиляда е. Идва от името на модула английските думи за цена на хиляда, където М - римският знак, което означава, 1000. По този начин, на въпроса какво е CPM, може да се каже, че това е цената за хиляда рекламни импресии. Колкото повече време там е реклама на страниците на вестници и списания, толкова по-често се играе по радиото или да прочетете на телевизионен канал - най-голям размер на този фактор.

Изчисляване на рекламни CPM онлайн кампании

На интернет, ролята на рекламата обикновено играе банери - тези досадни изскачащи прозорци, които са толкова популярни сред потребителите, и които носят пари на собственика на рекламни платформи. Най-популярни сайта, толкова повече хора търсят в тази уеб страница, толкова по-скъпо реклама на този сайт ще струва на клиента.

Рекламодателите, интересуващи се от възможно най-голям брой потребители, които са видели банера. Ето защо, каква е CPM, може да се докаже математически, както следва:

CPM = (общата цена на рекламната ред) / (планиран брой гледания на ден банер) * 1000.

Сега тя е ясна, CPM - какво е то. В рекламата той е един от най-важните индикатори. Рекламодателите могат да се изчисли колко пари ще трябва да плати на собственика на сайта, за да се гарантира, че информацията е доказано хиляда потребители в мрежата.

Визуално, това изчисление може да се илюстрира с един прост пример. Цената на поставяне на банер на сайта на интернет портал е, например, $ 400 на седмица, статистическите данни на този сайт показва, че една седмица да сърфира в него около 10 хиляди души. Потребители. По този начин, просто изчисление дава стойност:

CPM = $ 000 400/10 * 1000 = $ 4 на хиляда импресии рекламна информация.

Рекламодателите трябва да разберат, че една проста демонстрация на знамето на тематичен уебсайт е предимно информативни. Няма гаранция, че всички десет хиляди хора, които са посетили страницата, не забравяйте да кликнете върху банера. дали посетителят ще искате да се свържете, или не - зависи от привлекателността на знамето и на информацията, която се публикува на него. Всеки обект е длъжен да предостави всички данни за изчисляване на опцията за CPM. Това е изгодно за собственика на сайта, можете да разберете. Но рекламата, неговото качество и интересен за крайния потребител, са включени в задачата на клиента.

Подкрепа модул CTR, методи за изчисление

За да се намалят разходите, за да помисли за друг показател - CTR индекс. Името идва от английски език и е напълно звучи като честота на кликване - CTR процент. CTR ви показва колко хора са кликнали върху банера и си отиват към страница реклама на клиентите. Този модул зависи от точността на избраната площадка, тъй като по-подходящо и необходимо вид реклама, толкова по-голяма вероятността, че посетителят се интересуват от информацията и кликне върху банера. Методът за изчисляване на този показател е както следва:

CTR = (брой потребители, които са кликнали върху банера) / (планирания брой гледания в деня банер) * 100%.

Например, ако 20-те хиляди души, които са видели рекламите, Последвали сте препратка 800 потребители, а след това на CTR е 800/20 000 * 100 = 4%, което е над долната граница.

Емпирично доказано, че минималната CTR на 3-5%. Ако по-малко, а след това цената на потенциален клиент ще надхвърли очакваната печалба и реклама ще се счита за недействителна.

Използването на индекси

CPM може да се използва при избора на тясна целева аудитория. Например, когато се разпорежда платформата на банер на сайта предоставя на рекламодателите информация за възраст, пол, местоживеене, интереси на всички регистрирани посетители. Така желаната банера се появява само за тези потребители, на които се изчисляват на промоционалния продукт. Бюджетът на кампанията в същото време консумира по-икономично и по-ефективно.

Вие също трябва да се вземат под внимание дейността на постоянните членове. Колкото по-често и същ посетител може да види и същи рекламен продукт, толкова повече пари се дебитира от рекламодателите, но на клиента при клиента от това вече не става. Затова индекси грамотен изчисление CPM и CTR във връзка с дълбок анализ на информацията, предоставена от тази рекламна платформа, за да донесе желаните резултати на клиента.

Друг важен момент е, че трябва да бъдат взети под внимание в началото на кампанията. Плащането може да бъде изложен или от гледна точка на CPM или CTR. С други думи, клиентът трябва да разбере същността на рекламата модул банер CPM - това не е плащане за кликване, но само за реклама на демонстрация на продукти

резюмиране

Когато го попитали какво е CPM, може да се каже, че тази опция е един от най-важните в анализа на ефективността на конкретна реклама, а също така трябва да се вземе под внимание при изчисляването на рекламния бюджет. Взети предвид и размера на предполагаемите контакти на потенциални клиенти с информацията за реклама, както и стойността на разположение за банер, на няколко сайта с подобна тематична насоченост. Като се има предвид тези параметри, е възможно да се изчисли ефективността на дадена рекламна платформа и успешно овладяване на рекламния бюджет.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 bg.unansea.com. Theme powered by WordPress.